Retourbeleid
Niet goed? Dan krijg jij je geld gewoon terug.
Hoe werkt dit nou precies?
Het is heel simpel, als je ons product hebt gekregen en je bent hier niet tevreden mee, dan kan je het pakketje weer retourneren.
Op deze manier krijg je van ons altijd de ruimte om ons product uit te proberen en wanneer het niet aan je verwachtingen voldoet, stuur je het gewoon weer terug!
SKIP JE DIP! werkt niet bij iedereen even goed
Iedereen zit anders in elkaar. Genetica speelt een grote rol in hoe je lichaam reageert op supplementen, van “werkt fantastisch” tot “merk ik niks van”. En dat geldt ook voor SKIP JE DIP!.
Was het maar zo simpel dat één formule bij iedereen hetzelfde effect geeft. Maar zo werkt het menselijk lichaam helaas niet. Het is supercomplex. Dus: de één voelt zich de volgende dag herboren, de ander merkt minder verschil. En dat is helemaal oké.
Ben jij niet tevreden met ons product?
Stuur dan een e-mail onder vermelding van jouw ordernummer met daarin de reden van retour naar support@skipjedip.nl en wij zullen jou verdere instructies geven.
In details…
- Het retourbeleid is geldig voor 30 dagen.
- Kosten van de retournering zijn voor de klant. Deze zullen in de meeste gevallen niet meer dan €2 bedragen.
- Als de 30 dagen verstreken zijn, kunnen wij helaas geen terugbetaling doorvoeren.
- Heb je meerdere zakjes besteld? Dan krijg je het gehele aankoopbedrag terug. Maximaal 1 opengebroken zakje per bestelling.
- Wanneer jouw retour is geaccepteerd, zullen wij jou een berichtje sturen over de terugbetaling.
- Het bedrag van aankoop zullen wij na ons berichtje binnen vijf werkdagen op jouw rekening storten.
-
De mogelijkheid om gebruik te maken van ons retourbeleid geldt één keer per klant.
Wanneer het bedrag na vijf werkdagen nog steeds niet op jouw rekening staat, neem dan meteen contact met ons op via support@skipjedip.nl.
Toch een klacht?
Geen probleem, wij nemen alle verzoeken en klachten serieus. Stuur jouw klacht naar support@skipjedip.nl en wij zullen jou binnen één werkdag helpen.